3/20/09

Selamat Datang


CNI Enterprise (M) Sdn. Bhd. cawangan Sabah adalah merupakan sebuah syarikat jualan langsung ternama dan berwibawa. Ianya ditubuhkan di Malaysia pada tahun 1989 dengan memasarkan pelbagai barangan pengguna seperti makanan kesihatan, minuman kesihatan, kosmetik dan kecantikan, penggunaan rumahtangga, penggunaan peribadi, aksesori dan bermacam-macam lagi. Produk-produk kami dikilangkan sendiri dengan taraf GMP, HACCP dan ISO 900:2001. Kesemua barangan adalah HALAL. Bentuk perniagaan adalah berkonsepkan Multi-Level Marketing (MLM) dan setiap orang boleh menjadi pengedar bebas untuk memasarkan barangan CNI kepada pengguna. Konsep yang diamalkan adalah dengan menjemput sesiapa sahaja untuk menjadi Pengguna Bijak iaitu dengan menukarkan jenama kegunaan harian di rumah kepada jenama barangan CNI yang mana anda akan diberi diskaun khas 20 - 30 %dan juga insentif lain seperti bonus bulanan, melancong, tabung kereta dan juga tabung rumah secara PERCUMA.

CNI menawarkan pelbagai faedah dan insentif istimewa kepada pengedar-pengedar bebasnya. Kelayakan untuk menjadi pengedar adalah terbuka kepada seluruh rakyat Malaysia yang berumur 18 tahun dan ke atas dan membuat pendaftaran melalui seorang penaja dikalangan pengedar bebas yang sedia ada.
Bagi mereka yang berminat untuk menjadi usahawan, maka pihak kami ada menyediakan latihan khusus untuk anda. Sekiranya anda tidak mempunyai modal, maka anda boleh memohon pinjaman TEKUN Nasional yang telahpun menjalin kerjasama dengan CNI untuk memajukan usahawan bumiputera. Sesungguhnya CNI telah melahirkan ramai usahawan yang berjaya sehingga ke tahap JUTAWAN. Anda boleh saksikannya di mana-mana Majlis Kecemerlangan CNI di seluruh Malaysia, bahkan di Sabah sendiri juga ada.

No comments:

Post a Comment